Societatea PATRIMONIU CONSTANTA LITORAL S.R.L., cu sediul în Constanţa, Str. Ștefan cel Mare Nr.15, anunţă selecţie de dosare, în vederea participării la interviu pentru ocuparea unor posturi de: agent de securitate – Compartimentul securitate și siguranță, gestionar, Compartimentul financiar-contabil, muncitor calificat-electician, lăcătuş mecanic de întreţinere şi reparaţii universale, secretară – Serviciul administrativ. Detaliile se regăsesc în prezenta informare și pe website-ul oficial al Cazinoului la secțiunea dedicată.
Agent securitate
Candidaţii pentru postul de agent securitate trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Condiţii generale:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România
b) cunoaște limba română scris și vorbit
c) are vârsta minima reglementată de prevederile legale
d) are capacitate deplină de exercițiu
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate
f) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătura cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii speciale:
- Să fie absolvenți de studii medii
- Bune abilități de comunicare
- Să aibă experiență în domeniu de cel puțin 3 ani
- Să dețină atestat de agent de securitate și pază În vederea selecţiei, candidaţii vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente :
- Diploma de studii (copie conform cu originalul);
- Actul de identitate (copie conform cu originalul);
- Carnet de muncă/Adeverinţe de vechime (copie conform cu originalul);
- CV (în original);
- Adeverinţă medicală (în original);
- Cazier judiciar (în original).
Dosarele se depun la punctul de lucru situat în municipiul Constanța, Bd. Elisabeta nr.4, clădire CAZINO, până la data de 13.07.2025, de marți până duminică – între orele 10.00-17.00. Dosarele se pot transmite și în format electronic la adresa [email protected].
- Interviul se va organiza la o dată ce va fi comunicată după selecția dosarelor.
- Relaţii suplimentare: telefon 0726603740.
Gestionar
Candidaţii pentru postul de gestionar trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Condiţii generale:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România
b) cunoaște limba română scris și vorbit
c) are vârsta minima reglementată de prevederile legale
d) are capacitate deplină de exercițiu
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate
f) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătura cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii speciale:
- Să fie absolvenţi de minim studii medii şi să deţină diplomă în domeniu;
- Să deţină permis de conducere categoria B;
- Să dețină cunoștințe în domeniul operării pe calculator (cunoașterea programelor Microsoft Office-Word, Exel, etc)
- Constituie avantaj vechimea în activități similare.
- Aptitudini bune de comunicare, atenție distributivă, cunoștințe de contabilitate primară, aptitudini de calcul matematic;
- Aptitudini de lucru în echipă, punctualitate;
- Aptitudini de a lucra cu documente;
- Abilități bune de organizare a timpului și activităților;
- Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri;
- Spirit de inițiativă;
- Deschidere spre a învăța lucruri noi.
În vederea selecţiei, candidaţii vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente :
- Diploma de studii (copie conform cu originalul);
- Actul de identitate (copie conform cu originalul);
- Carnet de muncă/Adeverinţe de vechime (copie conform cu originalul);
- CV (în original);
- Adeverinţă medicală (în original);
- Cazier judiciar (în original).
Dosarele se depun la punctul de lucru situat în municipiul Constanța, Bd. Elisabeta nr.4, clădire CAZINO, până la data de 17.07.2025, de marți până duminică – între orele 10.00-17.00. Dosarele se pot transmite și în format electronic la adresa [email protected].
- Interviul se va organiza la o dată ce va fi comunicată după selecția dosarelor.
- Relaţii suplimentare: telefon 0726603740.
Muncitor calificat-electician, lăcătuş mecanic de întreţinere şi reparaţii universale
Candidaţii pentru postul de gestionar trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Condiţii generale:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România
b) cunoaște limba română scris și vorbit
c) are vârsta minima reglementată de prevederile legale
d) are capacitate deplină de exercițiu
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate
f) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătura cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiții speciale:
- Să fie absolvent de minim studii medii şi să deţină diplomă de calificare în domeniu;
- Vechime într-o activitate similară cel puțin 2 ani;
- Să deţină permis de conducere categoria B;
În vederea selecţiei, candidaţii vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente :
- Diploma de studii (copie conform cu originalul);
- Actul de identitate (copie conform cu originalul);
- Carnet de muncă/Adeverinţe de vechime (copie conform cu originalul);
- CV (în original);
- Adeverinţă medicală (în original);
- Cazier judiciar (în original).
Dosarele se depun la punctul de lucru situat în municipiul Constanța, Bd. Elisabeta nr.4, clădire CAZINO, până la data de 17.07.2025, de marți până duminică – între orele 10.00-17.00. Dosarele se pot transmite și în format electronic la adresa [email protected].
- Interviul se va organiza la o dată ce va fi comunicată după selecția dosarelor.
- Relaţii suplimentare: telefon 0726603740.
Secretară
Candidaţii pentru postul de secretară trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Condiţii generale:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România
b) cunoaște limba română scris și vorbit
c) are vârsta minima reglementată de prevederile legale
d) are capacitate deplină de exercițiu
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate
f) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătura cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii speciale:
- Să fie absolvenți de studii medii
- Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) și a altor programe speci-fice activității.
- Bune abilități de comunicare, eficient atât verbal, cât și în scris, cu colegii, clienții și partene-rii/colaboratorii.
- Noțiuni de secretariat, birotică, circuitul documentelor, arhivare pentru gestionarea eficientă a documentelor, a programărilor și a sarcinilor curente
- Preluarea și transmiterea mesajelor, redactarea documentelor, gestionarea corespondenței, organizarea întâlnirilor, etc.
- Să fie vorbitor de limba engleză nivel avansat;
- Constituie avantaj cunoașterea unei a doua limbi straine;
În vederea selecţiei, candidaţii vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente :
- Diploma de studii (copie conform cu originalul);
- Actul de identitate (copie conform cu originalul);
- Carnet de muncă/Adeverinţe de vechime (copie conform cu originalul);
- CV (în original);
- Adeverinţă medicală (în original);
- Cazier judiciar (în original).
Dosarele se depun la punctul de lucru situat în municipiul Constanța, Bd. Elisabeta nr.4, clădire CAZINO, până la data de 13.07.2025, de marți până duminică – între orele 10.00-17.00. Dosarele se pot transmite și în format electronic la adresa [email protected].
- Interviul se va organiza la o dată ce va fi comunicată după selecția dosarelor.
- Relaţii suplimentare: telefon 0726603740.