De sâmbătă, pentru prima oară în ultimii 19 ani, trenul va circula direct de la București la Giurgiu, fără a mai ocoli pe la Videle. Se întâmplă odată cu modernizarea celor 12 kilometri de cale ferată dintre Vidra și Comana, ce includ și construcția noului pod de la Grădiștea. Vor fi 7 trenuri pe sens în fiecare zi. Călătoria va dura în jur de două ore – două ore și jumătate.
Până sâmbătă, cine vrea să meargă cu trenul la Giurgiu, va circula deviat pe la Videle. Așa s-a întâmplat în ultimii 19 ani, după ce podul de la Grădiștea s-a prăbușit la inundațiile din 2005.
De sâmbătă, însă, se va circula direct către Giurgiu, pe la Grădiștea, ca urmare a faptului că a fost reconstruit podul peste Argeș, o structură de aproximativ 1,2 kilometri.
La pachet a venit și modernizarea liniei dintre Comana și Vidra.
O călătorie București-Giurgiu va dura în jur de două ore – două ore și jumătate. Trenul va staționa zece minute și în gara Progresu de lângă Capitală, înainte de a-și urma drumul direct către Giurgiu.
Vor fi șapte perechi de trenuri în fiecare zi, iar operatorul va fi CFR Călători.
Conținut Digi24.