Un soț și soția sa, care au rezervat o cameră la MAV Boutique Villa din Eforie Nord au fost nevoiți să părăsească unitatea în toiul nopții, după ce au descoperit condiții inacceptabile de igienă ( inclusiv gândaci) și au fost tratați cu ostilitate de către reprezentanții cazării. Aceștia reclamă inclusiv faptul că rezervarea le-a fost anulată de către administratorul unității fără acordul lor. Reprezentanții imobilului susțin că rezervarea a fost anulată în contextul plății cu vouchere de vacanță. Ei au șters, între timp, de pe Booking orice detaliu legat de vouchere.
Potrivit relatării turiștilor, rezervarea a fost făcută prin platforma Booking, pentru noaptea de 19 spre 20 iulie 2025 și a fost achitată integral (472 lei) cu vouchere de vacanță Pluxee, la sosire. Tot la sosire, administratorul le-a cerut să anuleze rezervarea de pe Booking, pentru a evita plata comisionului către platformă. Clienții respectivi nu au anulat rezervarea.

Cei doi și-au lăsat bagajele în cameră și au părăsit imediat incinta. La ora 23:20, atunci când au ajuns la cameră, turiștii au semnalat primele probleme: lenjerie de pat incompletă, prosoape murdare și pătate, precum și… doi gândaci găsiți în pat.
*click pe imagini pentru a le vedea la dimensiunea lor completă.


În privința lenjeriilor, personalul le-a oferit drept „soluție” utilizarea unei plăpumi, deși afară era caniculă. Abia după insistențe, turiștilor li s-au oferit alte prosoape, la fel de murdare. Reprezentanții au susținut că au „doar pete de rugină” și că sunt curate. Dar ce să știe turiștii?! Rugina pe prosop e semn că trăiești natural. Bio. Cu fier. Cât să nu mai iei suplimente!
*click pe imagini pentru a le vedea la dimensiunea lor completă.






Situația a degenerat cu puține minute mai târziu, chiar după miezul nopții, mai exact la 00:13, atunci când managerul unității a anulat, fără să-i anunțe, rezervarea pe platforma Booking, acuzând turiștii că au făcut plăți „ilegale” cu cardul de vacanță.

După această mișcare și imediat după ce au descoperit și cei doi gândaci, în jurul orei 00:46, familia respectivă a decis să plece din incintă. Turiștii erau în afara locației la ora 00:58-00:59, potrivit imaginilor, cu doar un minut înainte de termenul minim prevăzut pe Booking pentru check-out 01:00, fără a beneficia de serviciile achitate și fără a li se returna contravaloarea sejurului.

Proprietarii refuză, acum, să le dea banii înapoi turiștilor, pe motiv că ar fi părăsit incinta după ora minimă de check-out. Însă, ce mai contează asta având în vedere că cele două persoane au fost pe aproape să aibă compania unor vietăți cu multe picioare în pat, noaptea, în timp ce dormeau?
Cei doi au alertat și ANPC și alte autorități competente.
„Ne-am gândit să sprijinim afacerile mici, știți?!” ne-au precizat turiștii care au trecut prin această poveste.
Ce spun reprezentanții cazării: Era vorba de 450 de lei
Contactați de SeaPress reprezentanții MAV Boutique Villa recunosc, fără vreo problemă, că au cerut să fie anulată rezervarea. Aceștia ne-au transmis că le-ar fi spus clienților că nu acceptă card de vacanță, însă comentariile care au fost șterse ulterior spun altceva. De asemenea, aceștia suțin că familia respectivă ar fi fost de acord cu anularea rezervării, ceea ce turiștii neagă insistent. După cum arată în imagini și capturile foto, se pare că administratorii au anulat rezervare. De asemenea, reprezentanții incintei mai spun că era vorba de „doar 450 de lei”. Puțin, domnule… dar prea mult ca să fie returnat clientului după ce a găsit gândaci în pat.
Clienții s-au prezentat cu o oră înainte de check-in, cu o rezervare de o noapte de pe platforma Booking. I-am servit, le-am dat loc de parcare, când i-am întrebat cum plătesc, mi-au zis că au card de vacanță. Le-am spus că nu acceptăm plata cu card de vacanță cu rezervări de pe Booking, pentru că trebuie să plătim comision în două locuri. Era vorba de 450 de lei 😀 Le-am mai zis că avem afișat public pe site-ul Booking că nu acceptăm plata cu card de vacanță decât cu rezervări directe, direct la proprietate. Au zis că o vor anula pe cea inițială și că mergem pe cea a noastră. Au plecat la plajă, toate bune și frumoase.
au precizat MAV Boutique




„Pată mică de rugină…” / „ Pui de gărgăriță”
În replica pentru publicația noastră, reprezentanții hotelului încearcă să transforme o problemă reală și importantă de igienă (gândaci în pat, prosoape murdare) într-un „pui de gărgăriță pe pernă”, fără a arăta vreun interes pentru remediere. De parcă ar fi normal să plătești 100 de euro aproximativ pe noapte și să dormi în pat cu pui de gărgăriță. Deși în imagini nu par deloc a fi gărgărițe.
La orele 11-12, au coborât cu un prosop la recepție, cu o pată mică de rugină, soția explicând și cerându-și scuze, că poate s-a atins pe sârme. Toate bune și frumoase, la ora 2 dimineața, au coborât cu un șervețel și spunând că este un pui de gărgăriță pe pernă sau ceva de genul și că ei pleacă, că nu mai stau la cazare. Le-am mulțumit și așa s-a terminat.
au mai adăugat reprezentanții incintei


”Nu înțeleg de ce așa mare indignarea”
MAV Boutique Villa susține că din punctul lor de vedere a fost o rezervare de o noapte și nu ar fi motive să ramburseze banii. I-a numit pe turiștii care și-au distrus vacanța și s-au întors val vârtej la București în toiul nopții „oportuniști”, care caută „nod în papură pentru a obține înapoi banii pe cazările pe care le rezervă”.
Din punctul nostru de vedere, a fost o rezervare de o noapte și au plecat în intervalul de check-out, 00-11 a.m. Nu înțeleg de ce așa mare indignarea, pentru că i-am rugat să nu plătim comision în două locuri. 😀 După părerea mea, sunt oportuniști și caută cazări și nod în papură, pentru a obține banii înapoi pe cazările pe care le rezervă.
a conchis reprezentantul MAV Boutique VIlla din Eforie Nord.
Adevărul e că o plăcere pentru oricine să se șteargă cu prosoape de rugină și să doarmă cu gândacii în pat pe „doar 450 de lei pe noapte”, fie ei și gărgărițe. Probabil gândacii (sic! gărgărițele) sunt acolo pentru un masaj relaxant pe la tălpițe, în timp ce dormi. Vis!

Despre lipsa bonului fiscal sau a înregistrării turiștilor la sosire nu reprezentanții nu au menționat nimic.