Primăria municipiului Constanța informează că termenul privind depunerea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor se prelungește până la data de 28.02.2025. Propunerile, sugestiile sau opiniile se vor transmite în scris:
– prin poştă la sediul Primăriei muncicipiului Constanţa din str. George Enescu nr.4;
– sau prin e-mail la adresa agenti.e…@primaria-constanta.ro.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute la numărul de telefon 0724085229, persoană de contact Mihaela Iordache.
Materialele transmise vor purta menţiunea Recomandare la Proiectul de hotărâre pentru Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţa în municipiul Constanţa.
Proiectul de hotărâre pentru Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţa în municipiul Constanţa se află în consultare publică.
Acesta poate fi consultat:
– la sediul Primăriei municipiului Constanţa situat pe bd. Tomis nr.51;
– pe site-ul instituţiei noastre www.primaria-constanta.ro, la secţiunea „De interes public – Transparenţă Decizională pe Legea 52/2003 – Informare şi Consultare publică’’.