În programul de guvernare, partidul AUR, al cărui candidat George Simion a câștigat primul tur al alegerilor prezidențiale, promite „Case la 1 leu”. Promisiunea vine după ce în campania trecută Simion promitea case la 35.000. Acesta a declarat recent că a fost „o formă de marketing”.
Într-unul dintre capitolele programului de guverne al AUR, partidul lui Simon vorbește despre „Implementarea Programului „Case la 1 leu” pentru tineri din România și românii din diaspora care doresc să revină în țară.”
AUR nu detaliază ce presupune programul și cum poate fi el implementat. Propunerea amintește de o altă promisiune de campanie despre care acum Simion spune că a fost o simplă „strategie de marketing”, fiind vorba despre casele la 35.000 de euro pentru care susținătorii AUR și-au dat datele și au semnat în campania trecută așa-zise contracte cu Simion.
Simion a spus într-un interviu la Digi24, că programul privind construcția de case la 35.000 de euro a fost „o formă de marketing, de promovare”, precizând că fără aceste forme de promovare nu ar fi ajuns la un scor de 42% în alegeri.
„O formă de promovare, sigur. Dacă nu aveam în acești ani formele acestea de promovare prin care să spargem blocada informațională, nu mai eram unde suntem astăzi, la 42% voturi”
a subliniat George Simion.
De asemenea, în campania trecută, cel pe care acum Simion spune că și-l dorește premier, Călin Georgescu, promitea benzină la 1 leu.
Între timp, însă, căderea leului are efecte pe piața imobiliară, deoarece scumpeşte locuinţele și terenurile. Calculele arată că în doar două zile, un apartament de 100.000 de euro e acum mai scump cu 2.400 de euro.