Serviciul Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local (SPIT) a lansat o licitație pentru servicii de mentenanță destinate echipamentelor informatice aflate în dotarea instituției. Contractul va include atât intervenții pentru remedierea defecțiunilor, cât și asigurarea și instalarea pieselor de schimb compatibile, alături de furnizarea unor accesorii și consumabile necesare pentru buna funcționare a echipamentelor.
Achiziția prevede realizarea unor servicii de mentenanță periodică, prin care se va verifica starea echipamentelor, fie că acestea se află în perioada de garanție sau au ieșit din aceasta. Scopul acestor verificări este menținerea funcționării optime, conform specificațiilor producătorului.
De asemenea, vor avea loc intervenții pentru remedierea unor defecțiuni la echipamentele informatice, indiferent dacă acestea sunt incluse în serviciile de mentenanță sau nu. În cazul unor probleme tehnice, contractantul va asigura montajul pieselor defecte și va furniza consumabilele necesare.
Contract în valoare de aproape 50.000 de euro
Serviciile vor fi prestate prin șase operațiuni de mentenanță, desfășurate în luni diferite, pe toată durata contractului, care se va încheia la 31 decembrie 2025. Valoarea totală estimată a contractului este de 240.935,62 lei. Data licitației este 11 martie.
Lucrările de întreținere și reparații se vor desfășura în mai multe locații SPIT din municipiul Constanța, printre care sediile de pe bulevardele Tomis, I.C. Brătianu și Alexandru Lăpușneanu, precum și de pe străzile Ștefan cel Mare, Soveja, Nicolae Grindeanu, Traian și Interioară.